top
Print side E-mail side 

Workshop om konflikthåndtering i rejsebranchen

Sammen med Connection Management præsenterer Danmarks Rejsebureau Forening en workshop, der er målrettet konflikthåndtering i rejsebranchen.

Vi ved alle, at kundeservice er en altafgørende del af rejsebranchen, og at kunderne konstant har fokus på kvalitet og god kundeservice, når de rejser.

Mange kunder har deres helt egen definition af kvalitet, og har ind imellem nogle forventninger, der ikke altid stemmer overens med det, som de får inden eller på deres rejse.
Ikkeindfriede forventninger skaber frustrerede og sure kunder.


 

Nogle kunder er mere konstruktive i deres feedback og tilbagemeldinger – og andre er ikke. Desværre oplever rejsebranchen en trend og en stigning i kunder, som hidser sig op, og som er meget lidt konstruktive i deres kommunikation. Der er ikke langt fra tanke til handling – og det går ud over de medarbejdere, som sidder i frontlinjen.

På workshoppen sætter vi fokus på at give alle deltagere nogle konkrete og håndgribelige værktøjer, som de kan bruge med det samme.

Værktøjerne omhandler sprogbrug og adfærd til håndtering af de enkelte kundetyper og opståede konflikter, samt yde en kulturdifferentieret og persondifferentieret service.
Du vil blive bevidst om de særlige forhold, som gælder service i turist- og rejsebranchen – og arbejde med din egen rolle, som bidrager til kundernes opfattelse af den samlede kvalitet.

Målgruppe

Dagens program er udviklet til frontmedarbejdere i rejse- og turistbranchen, men alle kan selvfølgelig tilmelde sig.

Undervisere

Seniorkonsulent Bjørn Ravnbøl

Dagen afvikles i samarbejde med Connection Management, som du kan læse mere om her.

Hvor og hvornår?

D. 15. november fra kl. 09.00 til ca. 17.00 i DRF’s lokaler på Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C.

Tilmelding og pris

Du tilmelder dig direkte på . Seneste tilmelding 1. november 2017.
Medlemmer af DRF betaler DKK 1000,- + moms for første medarbejder og DKK 500,- + moms for op til to ekstra kolleger fra samme bureau. Ønsker du at tilmelde flere end tre personer til workshoppen, så kontakt DRF for en pris herpå. Ikke-medlemmer betaler DKK 2.500,- + moms pr. person uafhængig af antallet af tilmeldte. Prisen inkluderer forplejning og materialer.

NB. Kursusmaterialer fremsendes elektronisk og der udleveres ikke prints. Kurserne gennemføres kun ved tilstrækkeligt antal tilmeldte. Tilmeldte deltagere vil cirka 14 dage før kursusstart modtage besked om, hvorvidt der er opnået tilstrækkeligt antal til at kurserne kan gennemføres og samtidig modtage information om betaling af kursusgebyr mv.

Tilmeldingen er bindende
For at kunne holde prisen på kurserne på et lavt niveau, er vi nødt til at have bindende tilmeldinger. DRF forbeholder sig derfor retten til at opkræve hele kursets pris, når man tilmelder sig og udebliver.
Hvis DRF aflyser kurset, f.eks. på grund af manglende tilmeldinger, får deltagerne naturligvis hele beløbet refunderet. Du vil senest d. 2. november 2017 få information om, hvorvidt kurset gennemføres. Skulle man blive syg eller på anden måde forhindret i at deltage, kan enhver deltager selvfølgelig også overdrage sin plads til en kollega i samme virksomhed. DRF skal blot have skriftlig besked herom så hurtigt som muligt.


Yderligere information

Kontakt Danmarks Rejsebureau Forening på + 3535 6611 eller


Danmarks Rejsebureau Forening

Vodroffsvej 32
DK-1900 Frederiksberg C

Telefon (+45) 35 35 66 11
E-mail:

Læs mere
 

© 2017 Danmarks Rejsebureau Forening.
SEO, SEM, CMS og Webdesign.
HTML5 / CSS3