top
Print side E-mail side 

Workshop om skriftlig konflikthåndtering i rejsebranchen

Sammen med Connection Management præsenterer Danmarks Rejsebureau Forening en workshop, der er målrettet skriftlig konflikthåndtering i rejsebranchen.

Flere deltagere i vores forrige workshop efterspurgte en tilsvarende bare med fokus på den skriftlige kommunikation.

Det kan vi præsentere nu, men det er ikke et krav, at man har deltaget i den første workshop for at melde sig til denne.

Vi ved, at vores skriftlige kommunikation og dialog med kunder, der har fokus på kvalitet og god service, spiller en afgørende rolle for at sikre oplevelse af god servicekultur i rejsebranchen.


 

Vores evne til at håndtere og forebygge konflikter med vrede kunder handler ofte om vores skriftlige information, kommunikation og dialog.

Hvordan kan vi disponere og tilrettelægge vores skriftlige kommunikation, så vi undgår og forebygger potentielle frustrationer og konflikter med vores kunder?

Hvordan kan vi gennem skriftlig kommunikation håndtere en ofte hårfin balance mellem fiasko og succes - for vores kunder og for os selv? Svaret er: Ved at optimere den skriftlige kommunikation kan vi også spare tid for alle parter!

På workshoppen sætter vi fokus på at give alle deltagere nogle konkrete og håndgribelige værktøjer, som de kan bruge med det samme med netop det formål at optimere hele dialogen.Værktøjerne omhandler bl.a. strukturering, disponering og tilrettelæggelse af skriftlig kommunikation, dialog og formidling til håndtering af de enkelte kundetyper og opståede konflikter, samt yde en kulturdifferentieret og persondifferentieret service.

Du vil blive bevidst om de særlige forhold, som gælder service i turist- og rejsebranchen – og arbejde med din egen rolle som formidler i forhold til kundernes opfattelse af den samlede kvalitet.

Målgruppe
Dagens program er udviklet til frontmedarbejdere i rejse- og turistbranchen, men alle kan selvfølgelig tilmelde sig.

Underviser
Seniorkonsulent Bjørn Ravnbøl

Dagen afvikles i samarbejde med Connection Management, som du kan læse mere om her.

Hvor og hvornår?
D. 3. maj 2018 fra kl. 09.00 til ca. kl. 17.00 i DRF’s lokaler på Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C.

Tilmelding og pris
Du tilmelder dig direkte på . Seneste tilmelding 24. april 2018.

Medlemmer af DRF betaler DKK 1000,- + moms for pr. deltager. Ikke-medlemmer betaler DKK 2.500,- + moms pr. person uafhængig af antallet af tilmeldte. Prisen inkluderer forplejning og materialer.

NB. Kursusmaterialer fremsendes elektronisk og der udleveres ikke prints. Kurserne gennemføres kun ved tilstrækkeligt antal tilmeldte. Tilmeldte deltagere vil cirka 14 dage før kursusstart modtage besked om, hvorvidt der er opnået tilstrækkeligt antal til at kurserne kan gennemføres og samtidig modtage information om betaling af kursusgebyr mv.

Tilmeldingen er bindende
For at kunne holde prisen på kurserne på et lavt niveau, er vi nødt til at have bindende tilmeldinger. DRF forbeholder sig derfor retten til at opkræve hele kursets pris, når man tilmelder sig og udebliver.

Hvis DRF aflyser kurset, f.eks. på grund af manglende tilmeldinger, får deltagerne naturligvis hele beløbet refunderet. Du vil senest d. 24. april 2018 få information om, hvorvidt kurset gennemføres. Skulle man blive syg eller på anden måde forhindret i at deltage, kan enhver deltager selvfølgelig også overdrage sin plads til en kollega i samme virksomhed. DRF skal blot have skriftlig besked herom så hurtigt som muligt.


Yderligere information

Kontakt Danmarks Rejsebureau Forening på + 3535 6611 eller


Danmarks Rejsebureau Forening

Vodroffsvej 32
DK-1900 Frederiksberg C

Telefon (+45) 35 35 66 11
E-mail:

Læs mere

© 2018 Danmarks Rejsebureau Forening.
SEO, SEM, CMS og Webdesign.
HTML5 / CSS3