Flere regressager

Vi har fået mange henvendelser

Ugen har indtil nu været præget af mange medlemshenvendelser angående regreskrav fra forsikringsselskaberne primært vedrørende udgifter i forbindelse med afbrudte rejser. Sekretariatet er i gang med at udfærdige en ny standardskrivelse, som medlemmer kan rekvirere. Den forventes at være klar i løbet af ugen, senest i begyndelsen af næste.

Sekretariatet skal stadig gennemgå hver sag separat før man som medlem kan få standardskrivelsen, men som udgangspunkt mener DRF ikke, at forsikringsselskaberne har et juridisk validt krav i de sager, hvor rejsebureauet kunne have gennemført rejsen. Vi er dog stødt på flere undtagelser, hvor kravet har været helt legalt, og det er derfor, vi skal se sagerne inden, man kan bruge skrivelsen.

Alle medarbejdere på sekretariatet arbejder stadig hjemme, og kun hovedtelefonnummeret 35 35 66 11 er åbent. Det er indtil videre stadig ikke muligt at kontakte enkelte medarbejdere på deres direkte numre. Kan du ikke komme igennem, fordi der er optaget på hovednummeret eller får du en medarbejders telefonsvarer, så send mail til drf@travelassoc.dk med ønske om at blive ringet op.

Danmarks Rejsebureau Forening
Vodroffsvej 32
DK-1900 Frederiksberg C.
CVR. Nr.: 20 77 03 17
E-mail: drf@travelassoc.dk
www.travelassoc.dk